Voordelen

Aantrekken van de juiste medewerkers én ze behouden
Verwerven van nieuwe én duurzame klanten
Klant-is-koning waarmaken

  • Positieve uitstraling

    Het blijft een statement van formaat: You’ll never get a second chance to make a first impression. En de eerste indruk die potentiële klanten van uw organisatie krijgen, is vaak een telefonische.
    U hoopt dat dit de deur opent naar een intensievere relatie?
    ContactSkills zorgt ervoor dat uw mensen dé tools in handen hebben voor een onweerstaanbare first, second ánd third impression.

  • Klanten als ambassadeurs

    Duurzame relaties, daar gaat u voor. Met uw medewerkers, uw leveranciers én uw klanten. De uitmuntende telefonische contacten zorgen ervoor dat uw klanten zich in uw bedrijf écht klant voelen. Een topservice krijgen ze. En ze vertellen dat graag door aan anderen.

  • Effectieve sollicitaties

    Missen is menselijk en een sollicitant laat nu eenmaal niet het achterste van zijn tong zien. Het liefst van al hebt u natuurlijk dé uitgelezen kandidaat met indrukwekkende telefoonskills.
    U twijfelt?
    U voelt een aarzeling waar u niet onmiddellijk de vinger kunt op leggen?
    Met Contactskills krijgt u een degelijk onderbouwd inzicht. Zwart op wit.

  • No war on talent

    Het is niet evident om de juiste werkkrachten te vinden en vooral: ze te behouden. De war on talent ontziet geen enkele sector. U kan onder meer het verschil maken door uw werknemers te laten groeien waarin ze goed zijn.
    Via ContactSkills kan u bepalen hoe, wanneer en voor wie coaching en training wenselijk is. Goed voor hen, goed voor u en nog beter voor uw klant.

Vraag een demo aan