Over ons

ContactSkills werd in 2013 opgericht door Dirk Van Put, nadat hij 20 jaar als leidinggevende ervaring had opgedaan met teams waarbij telefonisch klantencontact primordiaal was. Daarnaast nam hij zelf de rekrutering van medewerkers in handen.

Over ons

Dirk is een hands-on-man: in al die jaren nam hij zelf de telefoon voor sales- en servicegesprekken. Hij bracht klanten aan, volgde ze commercieel op, bood ze een luisterend oor en stond hen bij. En dit zowel in de profit- als non-profitsector. Ook heeft hij heel wat kilometers op de teller wat betreft het stroomlijnen van de rekrutering voor andere bedrijven.

Al deze ervaringen koppelde Dirk aan een intense en vruchtbare samenwerking met klinisch psycholoog Geert Borms, logopediste Heidi Martens en softwareontwikkelaar Sumocoders. Resultaat: een unieke screening met heldere informatie. Een overzicht van de sterke en minder sterke punten die samen een duidelijk advies opleveren dat uw medewerker, uw organisatie én uw klant bijzonder zullen waarderen.

Het team

Dirk Van Put heeft jaren ervaring in selectie en sales en werkte twintig jaar als leidinggevende en coach van medewerkers.

Dirk

Oprichter en zaakvoerder

Heidi Martens is een ervaren logopediste die in 2016 doctoreerde in de Medische Wetenschappen met een onderzoek over een gestandaardiseerd assessment voor prosodie (ritme, klemtoon, stembeheersing en uitspraak). Zij adviseert ons bij de screening voor wat haar vakgebied aangaat.

Heidi

Adviseur prosodie

Geert Borms is klinisch psycholoog en heeft jaren ervaring in competentie -en assessmentmethodologie. Hij adviseert ons bij de scoringsmethodiek achter onze rollenspellen. Daarnaast verzorgt Geert onze klantgerichte communicatieworkshops.

Geert

Adviseur assessmentmethodiek en communicatiecoach

Steven Heyselberghs is klinisch psycholoog en heeft jaren ervaring in competentie -en assessmentmethodologie. Hij heeft ook al een 20-tal jaar ervaring in change management bij organisaties. Steven verzorgt als change consultant dan ook de veranderingstrajecten bij onze klanten.

Steven

Change consultant

Ivo Van den Broeck heeft 30 jaar professionele ervaring in customer service. Hij heeft zich de laatste jaren gespecialiseerd in opleidingen rond klantgerichtheid voor front- en backoffice medewerkers. Sinds enkele jaren verzorgt Ivo onze één-op-één coachings en de algemene trainingen voor iedereen die binnen een organisatie met klanten in contact komt.

Ivo

Trainer-coach customer service

Ricardo Ebbenhorst werkt sinds 2011 als zelfstandig adviseur voor zaakvoerders van kleine ondernemingen en eenmanszaken. Hij is onze adviseur en sparringpartner inzake pricingbeleid, financiële sturing en bedrijfsontwikkeling.

Ricardo

Adviseur bedrijfsvoering

Sumocoders is de ontwikkelaar van het CS-platform en zorgt voor de intuïtieve gebruikersinterface voor de kandidaten en onze klanten.
www.sumocoders.be

Sumocoders

Softwareontwikkelaar