Over ons


ContactSkills is een Belgisch bedrijf, gespecialiseerd in assessment tools voor telefoonskills en databasebeheer.

Onze klanten zijn bedrijven die bij selecties op een snelle, efficiënte en realistische manier zicht willen krijgen op de telefoon- en databaseskills van hun kandidaat. Zij willen kandidaten al bij het selectieproces laten ondervinden hoe het écht is om in een servicecenter of contactcenter te werken. Bedrijven die op zoek zijn naar een testomgeving die echt voorspellend gedrag naar boven haalt, zodat ze later bij de inwerking van hun nieuwe medewerkers niet voor onaangename verrassingen komen te staan.

ContactSkills dekt daadwerkelijk uw risico's af op het gebied van professioneel bellen en databasebeheer.

Onze klanten zijn ook overtuigd dat hun medewerkers écht het verschil maken in hun service. En ze geven hun medewerkers dan ook alle kansen om hun kernkwaliteiten verder te ontwikkelen.

ContactSkills ondersteunt u ook met simulatie oefeningen om de kerntalenten van uw medewerkers scherp in beeld te krijgen. Dat beeld is een ijkpunt voor u om met gerichte coaching uw medewerker verder te laten ontwikkelen.

Het team van ContactSkills



Dirk Van Put

Zaakvoerder

Dirk heeft jaren ervaring in selectie en sales en werkt al twintig jaar zelf als leidinggevende en coach van medewerkers.

Geert Borms

Assessmentpsycholoog

Geert heeft jaren ervaring in competentie -en assessmentmethodologie en superviseert methodisch alle rollenspelen.

Sumocoders

Softwarepartner van CS

Sumocoders ontwikkelt het CS-platform en zorgt voor de intuïtieve front end voor assessor en kandidaat.

ContactSkills is de juiste keuze voor u

Respect voor uw tijd

ContactSkills ondersteunt u om de juiste medewerkers te selecteren en te ontwikkelen. Met respect voor uw tijd, uw kijk op zakendoen en uw vertrouwen.

Eenvoudige software

Zoals bij een horloge zit de complexiteit van ContactSkills in het interne raderwerk. Zelf hoeft u geen IT-tovenaar te zijn om ermee te werken. Als gebruiker bent u er snel mee weg.
En we begeleiden u graag bij uw eerste stappen.

Praktische bruikbaarheid

We ontwikkelen producten zonder toeters of bellen. Producten waar u in een handomdraai mee weg bent. Inhoudelijk sterke producten die u alleen maar die informatie geven die u direct nodig hebt om de juiste beslissingen te nemen.

Duidelijkheid

Vakjargon, holle frasen of promopraat: het is onze stijl niet.
We communiceren helder en verstaanbaar, en werken voor klanten die dat op prijs stellen.

Topservice

Snelheid, gebruiksgemak, heldere informatie zijn de sleutels van onze service. En dat voor een transparante prijs. Wij beschouwen u als onze investeerder. U hebt het recht om te verlangen dat wij voor u producten en diensten ontwikkelen die uw kernactiviteiten verder laten bloeien.

Dit zeggen onze klanten


Het assessment van ContactSkills is zo goed dat zowel HR, de business als de kandidaat heel enthousiast zijn over het afnemen van de test. De samenwerking verloopt heel efficiënt en na afloop van het assessment krijg je een uitgebreid feedbackrapport waar je verder mee aan de slag kan.

Marij Van De Velde, P&O Officer Partena Ziekenfonds

Ik gebruik de servicecall van ContactSkills voor het rekruteren van klantendienstmedewerkers. De test duurt een kwartier en geeft heel duidelijk weer of de kandidaat geschikt is voor de functie. Sollicitanten met een vlotte babbel vallen soms door de mand tijdens de CS-test. Door ContactSkills zijn we zeker dat de nieuwe medewerker over de juiste skills beschikt.

Katrijne Dom, Customer Service Manager Benelux Bongo – Cadeaubox

Ontdek zelf gratis de kracht en het gebruiksgemak van ContactSkills. Op basis van enkele eenvoudige vragen maken we voor u een gepersonaliseerde demo-account aan.